Fulls ös ..

Full rulle idag också !

Alicia vaknade redan kl 5 första gången , kan ju säga att ja knappt visste vars jag hade arslet !
Åt en slurk o sen somnade om till 10.15 , men jag hade ställt väckan på 8 för att väcka lillebror o skicka iväg han till skolan . Somnade väl om kl 9 ..

Klev upp , åt frukost o gjorde oss klara . Sen kom Hanna o Linn på besök , mycket trevligt !
Linn hjälpte till att flytta en massa tomtar o ta bört några pumlor från granen , så fick plocka bort alla tomtar inom räckhåll , sötungen !

När dom gick hem så passade vi på att följa med dom på en promenad , ängla fick också följa .
Sen så fort hem för att barnvakt åt Tim , tur att han var ovanligt lugn , annars hade de varit fullt ös här hemma med två små ungar själv :p ..
När Simon kom hem så for jag , alicia o mamma till willys o handla , sen stressa hem för att laga middag , blev Kyckling i ugn , klyftpotatis , stekta champinjoner o 3 pepparsås , riktigt gott !
Efter maten som kom moffa på kaffe besök , stackarn har nog långtråkigt när mommo är bortrest så här länge :s

När han for så började jag o älsko att baka lussebullar , hann inte mer än plocka framm så böev alicia stort hungrig , slår aldrig fel :p Så fick sitta i köket o amma o samtidigt läsa receptet åt Simon , men de gick jätte bra , men jag bakade ut dom o simon tröck rusin i dom , dom blev super goda :)
Haft mer besök här också , Eva , Jennifer , Helene o Mamma var här medans vi höll på att baka , så de har varit full hus hela dagen lång !
                                                  Simon gjorde en egen lussebulle :p


Har hjälp Oscar med lite läxa ikväll också , hängt tvätt , varit ute med hundarna o nu ÄNTLIGEN sitter jag ner ..
Kan säga att jag är het slut !
Simon har gått o lagt sig , stackarn börjar jobba 6 imorn :s .. O Alicia har somnat på soffan .
Hon mår lite bättre idag , som tur är .. Skär så i hjärtat när hon är sjuk :s ...





Justja , har ju gjort sånna här idag också . Luktar jul i hela köket :)!




Tvätta av sminket , borsta gaddarna o göra karln sällskap i sängen !

God natt !

/N

Kommentarer
Postat av: Mamma :)

Kul att läsa din blogg :) Jätte fina bilder du har lagt ut här<3 puss pusss älskar er <3

2010-12-01 @ 11:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0