Bus hela dagen lång :)

ÅÅH jag vill också ha en fin blogg , men ja förstår mig inte på sånt här .. Har sett jätte fina bloggar , kan ingen snäll själ hjälpa mig ;)??


Plaskat o badat ikväll :)
Gick jätte bra , båda va så nöjda , även fast de bara var 27 grader i vattnet , men vi kunde i bada nå länge , de blev så kallt tillslut ..





De gick jätte bra för hon att äta , hon fick smaka lite potatis-majs pure och lite banan-äpple , hon va jätte duktig , förstod att sväja nästan direkt :)






Alicia o hennes kusin Tim . Bus hela dagen lång :) Våra älskade busungar <3


Imorgon ska vi fara en sväng till pajala , hämta Niko o Ellies bil o skjutsa Ronny till läkaren , så då passar vi på att springa på några affärer också , lär ju gå igenom alla affären på 20 min där i byn :p..
Och så far vi ju hem till storstaden imorn :)


Lillsnuttan har precis somnat i fasters famn , har varit fullrulle hela dagen o hon har inte vilat mycke , så hon va helt slut nu ..
Jo förresten så har hon börjat läta sig att sitta lite smått :p ..


Nu ska jag vara lite trevlig , Matti o Micke är här o surrar :)


/N


Kommentarer
Postat av: ellie

våra sötlökar

2010-11-17 @ 11:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0