Snart är det jul :)

1 månad kvar till Julafton :D Jiipppiii !

Sitter hos mami o väntar på middag :)

Har börjat julpynta hemma , men blev less , först hitta jag inte strykgärnet o sen märkte jag att de fattades tomtar ! Så ja , elin o lill snuttan gick över till mamma istället :p Tar tag i de när ja kommer hem igen :p

Blev inte att göra nå barn mat igår , o inte idag heller . Jag gör de imorn istället :)
Var hos mamma hela kvällen igår , hjälpte henne att julpynta oså kollade vi hockey , vinst till Luleå :D!!
Alicia NJÖT verkligen på babymassage , kul att se :) Alla små bebisar njöt !


Bloggtorka !

Ska gå o busa lite med min älskade dotter , hon sitter o tittar på sin morbror o skrattar <3!!

/N




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0