Första advent .

Första advent .



Blev tidig uppstigning idag . Började morgonen med att tända första advent ljuset , slog på julmusik och åt frukost tillsammans alla tre :) MYS .
Var meningen att vi skulle på babysim idag , men lill snuttan har blivit förkyld , jätte täppt :s ..
Så vi gick o la oss igen kring 8 o somna om till 11 , skönt !

När vi klivit upp en andra gång gjorde vi oss klara o for in till skyltsöndan , mötte upp Monika , Ronny , Jens , Niko , Ellie , Tim o Linnea ..
Älskar skyltsöndan , en massa tomtar överallt , paket , hästar , renar , julmusik , lukten av glögg , JUL stämming helt enkelt !
Vi lyxade till de o åt på Waldorf´s allihopa , riktigt gott va de . Testade nå nytt , biff i yakinukisås eller va de nu hette , va jätte gott , kul med något nytt , har alltid ätit samma sak varje gång :p .. 
 
När vi ätit klart for vi alla till Stefan o Annika (simons morbror), drack kaffe o surrade ..
Sen så for korpisborna hem o vi andra o jens for till Niko o Ellie o spela bingolotto o kolla Ensam mamma söker :)
Ingen vinst för mig o S men Niko vann då 100 kr , alltid nånting ..

Imorn är de ÄNTLIGEN boxning , som ja längtat .. Kommer vara helt slut , är 2 veckor sen ja träna ..
Funderar faktiskt på att om ni ska få följa min viktminskting , kanske blir mer peppad om jag skriver här hur de går :p Då kanske de inte blir att man fuskar :p Kanske är knäppt(töntigt eller va tycker ni ???


Jag älskar er , Simon & Alicia , ni är mitt liv !
Utan er är jag ingenting !

Nu måste vi gå o sova , Simon ska upp 5 o jobba :s ..

God natt !
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0