Farsdag :)

Denna dag har verligen rusat iväg ..


Dagen började med att S fick frukost o paket på sängen , blev mycket morgon mys :)
Min käre lillebror sov här i natt så han har myst med oss hela morgonen :) ..

Har hållt på med maten hela dagen , farit på coop i mellanåt för att köpa bingolotter o lite dricka oså till kvällen ..
Hunnit med o sola också :)
O lillsnuttan har fått plaskat i badbaljan idag , måste köpa nå badleksaker åt hon julklapp !


Bjudit Tonni , Mamma , Oscar o moffa på middag idag , älgkött o potgratäng . Blåbärspaj med marzán sås till efterätt :) MUMMA ..
Varit en jäkligt onyttigt dag idag , godis , chips , en massa drick o efterätten  , huj huj DÅLIGT SAMVETE ! Blääääää !!

Ska ge mig fan på att börja ett nyttigt liv imorn , försöka ta bort allt socker ! Nästan allt iaf ..
O börja promenera varje dag , måste ha nån som drar med mig i öronen varje dag , någon frivillig ??
Jag som har varit jätte duktig förut , har älskat att promenera , eller gör de fortfarande , men blir inget av de !
Blir fan arg på mig själv !
Jag ska sätta upp bilder på mig när ja var smal över hela lägenheten så kanske de går bättre :p!


Imorn åker vi upp till korpis o är där till på onsdag :)


I iran är det besträffan med tortyr att ha utomäktenskapligt sex , äta mngder med griskött o dricka sprit . Här i Sverige kallas de julbord med jobbet ! Haha

 
Näää nu pissa fittan , borsta gaddarna o gå o sova :)


/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0