Wiii

Igår var en lugn o skön dag .

På morgonen va jag o lill snuttan till vårdcentralen för att kolla upp hennes utslag , de var nässel utslag , fick en kortison salva som ska smörjas ..
När vi kom hem så va hjärtat hemma , han hade kommit hem från jobbet , o är också jätte förkyld , febrig o jävlig :s ..

Lämnade mina hjärtat hemma medans jag for o handla i lugn o ro :) ..
Köpte en jätte god essens till att göra bords vatten i soda streamen , Melon/Citron , riktigt god !
O mycket nyttigare än dricka , va inge socker alls i de :p

Gjorde riktigt god middag då ja kom hem , Kyckling i ugn med klyftpotatis , bjöd hit mamma så hon också fick äta :p .. Så igår hade ja 3 sjuklingar att ta hand om :p .. Men känner att förkylningen sakta kryper in i mig också ! FÖRSVINN !! ..


 

Kvällsfikat blev tonfiskröra , ägg , sallad o mörkt bröd :) Svin gott !




Efter maten så kopplade vi in Wii , som vi fick i julklapp av mor o tonni :) , så hela kvällen stod vi o spela , jag var helt slut i armarna när vi gick o la oss , tog i som bara den när vi spela boxning :p haha va dom skratta åt mig :p ..


Idag så har lill gumman blivit jätte hostig också , stackarn ...
När hon vakna hade hon inga prickar alls på kroppen , men dirkekt ja gav henne äppelgröt med banan så kom prickarna igen , så nu ska ja ta bort äppel o banan , se om de är de hon inte tål .. Vilket tjorv de är ! ..

Ska göra oss i ordning o fara en sväng på storheden , handla ny gröt till alicia , billig fläskfile på Coop och fara förbi elgiganten o lämna in DVD som gått sönder , så ska vi kolla om de är nå rea på wii kontroller , roligt att ha två iaf :)
Mamma har nå dans spel som vi ska ta hit , och wii fit plattan som vi ska få låna , för hon spelar de ändå aldrig :p ..

Sen så MÅSTE jag åka o bränna lite flössö ! För nu börjar de se ut som att jag suttit på fönsterplats till blekinge :p









ALicia fick bada i diskhon igår , skit enkelt , slippa fylla o tömma den där jävla badbajan :p ..
O ingen va så nöjd som hon :) .. Sötlöken min <3


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0