Sista dagen på 2010 !

Haft ett underbart år 2010 ! Ingenting att klaga på !
Känns som att jag har svävat på rosa moln hela detta år !
Och det bästa av allt var den 17 juli , då våran älskade dotter Alicia kom till världen <3!
Det klår ju allt :p

Stackars min lilla sessa , hon har sån slemhosta så att hon nästan spyr :s .
Sitter o väntar på att jouren ska ringa upp , får se om hon får nått åt de ..


Blev tyvärr inga miljonärer igår , men blev en lott rikare iaf :) ..
Hade köpt två extra lotter , så vi hade två var , när ja öppnade lotterna så va de nå speciellt , så du spelade på två fält samtidigt , så de resulterade i att vi hade 4 lott fält att spela på , kan ju säga att svetten rann ! Var en tuff sport att hinna med :p .. Ok med 2-3 lotter , men FYRA var lite väl tufft :p


Idag så bjuds de på Nyårs middag här hemma hos oss . Mommo , Moffa , Mamma , Tonni o Oscar ska komma hit :)
Så denna dag har en massa måsten , dra en snabb vända med den berömda draken , fara till dollar o köpa after eight , göra sig i ordning , fixa maten , o sen förhoppningsvis ta de lugnt o njuta av den sista dagen på 2010 !


Dagens meny
Förätt- Ett glas must o en kram
Varmrätt- Smör inbakad fläskfilé fylld med vitlökscantadou . 3 peppar sås , champinjonstuvning och pommes till .
Efterätt- Varma päronhalvor fyllda med after eight .


När vi ätit o umgåtts ett tag så bire att gå över till Ellie o Niko , svärföräldrarna kommer dit ikväll ..
Kl 12 blir de ng att fara in till stan o se raketerna :) ..


För 3 år sedan stod du o jag o kolla på dom vackra raketerna som lös upp hela himlen , Jag sa att Jag älskade dig , för första gången , och du svarade tillbaka med dom tre vackraste orden i världen <3! 
För vare dag som går älskar jag dig mer o mer !
Du o jag föralltid ! Vi mot världen !
Jag älskar dig !



GOTT NYTT ÅR !
/N

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är väl ändå 2 år sen?

2011-01-01 @ 01:38:28
Postat av: Nathalia

Vi blev tillsammans november 2008 , så de blir ju att vi firat 3 nyår tillsammans . vem undrar :)?

2011-01-01 @ 03:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0