Julklappar

Kom precis på att de är den 2:a december , de betyder att jag får äta två chokladbitar från min chokladkalender , eftersom ja helt glömt bort den :)! GOTT .

Sitter i v-rummet o samtalar med jens o simon . Alicia ligger på golvet o luftar sig :)

Jag o lillgumman tog sovmorgon i morse , vi hoppade över babysången , hade blivit så stressigt eftersom babymassagen var kl 13 , helst ska barnen vara utvilade då , annars är dom inte nöjd länge då man masserar .
Efter de så for vi in till stan o mötte upp mor o helene , köpte en julklapp till lillebror o försökte hitta nån till Simon , men de är svårt !

Sen hem o åt middag som älsko gjort , korv o makaroner , så jäklans mumsigt !
När vi ätit så for jag , simon , alicia , jens , niko , ellie o tim o handla maten till imorn oså gick vi på toysRus o köpte lite julklappar till barnen , är ju nästan lika kul för oss vuxna att gå omkring där , tror vi va där inne i minst en timma ! Men fan så dyrt de är med leksaker alltså , nån jävla prassel leksak som va 10 cm hög kosta 300 kr !
Hon älskar saker som prasslar , men vi sket i o köpa den , så hennes smarta mamma stoppade bakplåtspapper i en socka o knöt , prasslar lika mycket som leksaken , o mycket billigare :P!!

Nu är de bara Simon , Jens o några till Oscar kvar , sen är alla klappar köpte , jävligt skönt , slippa paniken nån dag före julafton!

Har fått mina gardiner idag jag beställt , blev jätte fint i v-rummet :) Här kommer en bild !



Ska skicka ut karln min med vovven , ta ut med sängkläderna på balkongen en stund som dom är riktigt kalla sen när ska sova , så jävla skönt med iskalla säng kläder !

/N


Kommentarer
Postat av: Ellinor Isaksson

va snyggt de vart. ser ju helt stilrent ut =)

2010-12-03 @ 07:21:28
URL: http://najag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0