Hej bloggen


Jag känner mig som ett svullo ! För fet för ett fuck helt enkelt ..
Svullat hela jävla helgen , godis , chips , julmust , fika , you name it !


Idag så har vi varit på loppis :) Hittade en haklapp för 15 kr ..
Promenerade hem i 18 minus , fikade o sen åt middag ..

Efter middagen for vi till kyrkan på julkonstert , kan ju ösga att jag hellre hade stannat hemma , vilket skit .. Höll på att somna ! O Alicia sov hela tiden :p ..

Nu så har svärföräldrarna farit på jojk , så nu ska jag , alicia , simon o linnea mojjsa ner oss i soffan , läsa en bok o sen kolal film :O)


Gruvar mig för att gå o sova , ingen tv i vårat rum , har somnat tilltv så länge jag kan minnas i mitt liv .. TUR att simon har sin iphone , kollade tv genom den igår natt :p ..


Ber om ursäkt för ett jävligt tråkigt inlägg !

Peace !

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0